2013 m. rugsėjo 9 d., pirmadienis

ooh, I won't know whether to laugh or cry

Johnny Flynn - The Ghost of O'donahue


Kažkaip šiandien nusprendžiau rašyti paprasčiau. Neturiu aš jokių 'etikečių', ar vieno rašymo stiliaus, tad ir mano įrašų gali pasitaikyti visokių. Nesakysiu, kad man nesvarbu ar blog'ą skaitys kiti ar ne, 'žiauriai' smagu, bet žinau, kad šis blog'as toks labiau man (tačiau laukiu visų skaitytojų!). Kad išgyvenčiau.
Tad šiandien paprastai. Todėl, kad pavargau, labai pavargau. Ir kažkaip lyju lyju ašarom..
Akimirkos iš praėjusių kelių savaičių:
***
Today somehow I've decided to write very simply. I don't have any 'labels' or one writing style, so 
my posts may vary. I'm not going to tell I don't care if anybody reads my blog or not, would be so cool if they will, however, I know this blog is more personal (don't misinterpret, I can't wait for new readers to come!). To survive.
So today very simply. Just because I'm so tired, tired of everything what requires any thinking. And I burst in tears too much nowadays..
Few moments from the last couple of weeks:







    Taikiau dailės terapiją.../ i've tried art therapy..

    Dovilė...



    man raudonų lūpų diena/ i'm having red lip day



    mūsų didžioji naujiena../our big news

    ir pagaliau naminė moliūgų latte. o džiaugsme./ and finally homemade pumpkin spiced latte. oh joy..

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą